| Com cada any Ricardo Vicente Placed donant taller de cal.ligrafia al Parc Sant Jordi. Esperem que aviat pugui tornar a donar tallers amb nosaltres!! a Scrapmàgic, es clar :) |
diumenge, 8 de maig del 2011
passejant per Terrasa, avui diumenge.....
La dona i la pintura modernista
diumenge, 1 de maig del 2011
Taller de postal troquelada
Etiquetes de comentaris:
Tallers Scrapmàgic
Treballs de les nostres juniors
Etiquetes de comentaris:
Tallers Scrapmàgic
Fira Modernista a Terrassa
Els dies 6, 7 i 8 de maig com cada any cel.lebrem la Fira Modernista a Terrassa
Taller d'enquadernació japonesa
Etiquetes de comentaris:
Tallers Scrapmàgic
i..... més decoupage
Etiquetes de comentaris:
Tallers Scrapmàgic
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





