Felicitats Dolors!! ets una "handmade machine" :)
divendres, 1 d’abril del 2011
Taller infantil del dimars
Etiquetes de comentaris:
Treballs d'alumnes
dimecres, 30 de març del 2011
Com fer gel boig!!!
Curiositats
dimarts, 29 de març del 2011
Argila polimèrica: macedònia de fruites!!!!
Proper taller "laboratori" de fruites amb argila polimèrica. Qui estigui interessads enviar e-mail a Scrapmàgic a l'atenció de la Loretta
Etiquetes de comentaris:
Tallers Scrapmàgic
dilluns, 28 de març del 2011
Què és el Miyuki?
La tècnica de creació de bijuteria coneguda com *Miyuki deu el seu nom a una marca japonesa d'abaloris, especialment de rocalles, caracteritzades per la seva varietat de colors i per la perfecció dels seus acabats. Aquí podeu veura una mostra d'una anell relaitzat per la Rakel, de Miyuki shop
![]() |
| pedra de quars rosa |
Etiquetes de comentaris:
Cau d'artesans
diumenge, 27 de març del 2011
Caixa de fusta; tècnica de decoupage
Hola, espero que us hagi anat bé el cap de setmana i prepareu piles per als nous tallers, mentres gaudiu d'aquesta caixa tan "xic" que ha realitzat una de les nostres alumnes d'Scrapmàgic.
Felicitats Elena!!! em fa molt feliç que gaudeixis tant fent aquestes "obres d'art" i que les comparteixis amb nosaltres ;)
Felicitats Elena!!! em fa molt feliç que gaudeixis tant fent aquestes "obres d'art" i que les comparteixis amb nosaltres ;)
![]() |
| Paper utilitzat marca Stamperia |
Etiquetes de comentaris:
Treballs d'alumnes
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





