dissabte, 12 de febrer del 2011

Sinead O'Connor - Nothing Compares 2U

Que bonica aquesta cançó, mai passarà de moda.....



Han passat set hores i quinze dies
des que et vas portar el teu amor
surto totes les nits i dormo tot el dia 
Des que et vas portar el teu amor
des que et vas ser puc fer tot el que vulgui
puc veure a qualsevol que triï
puc sopar en un restaurant elegant
però res
res pot portar-se aquesta tristesa
perquè res es compara
res es compara amb tu

Ha estat tan solitari sense tu aquí
com un au sense una cançó
res pot parar aquestes llàgrimes solitàries de caure
Digues-me bebè, on em vaig equivocar?
Podria posar els meus braços al voltant de cada noi que vegi
però ells solament em recordarien a tu
vaig ser al doctor i endevina que em va dir
endevina que em va dir?
ell va dir noia, millor tracta de divertir-te
no importa el que facis
però ell és un ximple
perquè res es compara
Res es compara amb tu

Totes les flors que vas plantar, mare
al pati de darrere
totes van morir quan el teu et vas anar
Jo sé que viure amb tu de vegades va ser difícil
Però estic volent donar una altra oportunitat
Res es compara
res es compara amb tu
res es compara
res es compara amb tu
res es compara
res es compara amb tu